Då va de fredag ååå dax för fredasmysssss

Så då va de fredag igen, ikväll blir de tacos till Idol så de ska bli så gott... Idag har jag varit iväg tidigt idag, handlade lite på allum sen bar de av hemåt, ut på promenad med hundar å winton sedan en utan hundarna oxå härligt. Sedan har jag å Winton tvättat. Sedan så passade jag på o plocka lite medans Winton sov... Ska hämta mannen på jobbet strax efter sju eller när han e klar. Min älskling sitter i babysittern o skrattar åå pratar med mig, när han ler så e de så underbart *vilken känsla*. Det roligar är att han rör eller viftar med de vänstra benet kanske blir han vänster fotad å vänster hänt..hihi det ser så kul ut... Nu kom alice med bollen hon vill att Winton ska sparka boll hihi...hon gillar att pussa på Winton hela tiden..hihi

Ett utav hans första smile som vi fick på bild :o)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

♥ Liten blir Stor ♥

Love Lives Here ♥

RSS 2.0