Dålig på att blogga..hmmm

Hello, ja de har ju varit massa nu under jul, men får väl ta tag i detta igen, har haft det massa mysigt med min son å min älskling, iår 28/12 så va de bara jag å Winton.. Vi va ute på promenad sedan slappade vi å kollade tecknat, sedan badade Winton, efter de så fick han ligga under babygymmet naken o greja, han vill vara en nakenfis hihih... Nu e han mkt stadig i nacken. Han sitter o han står om man får hålla i en. Tar tag i saker å håller så himla kul :o)... Tog några bra bilder på honom igår & idag, lägger upp dom, nu ska de snart bli sängen för min del. Har kollat den nya Wallander filmen Skytten den va mkt bra...rekomenderas..hihi Natti natti

Winton i sin Nova Star Tröja


Nybadad


Ojoj vad e de för nåt??


Mammas Snutte♥


Oj vad lång Pappa är


Ser ni mina fötter :o)




Underbar & Älskad



Älsklingen i Gåstolen, gillar knapparna å när den spelar....




Kommentarer
Lotta

Han kommer charma flickorna lätt med de söta leendet och dom fina ögonen.. sånt litet charmtroll hihi..

2009-12-30 @ 18:25:57
URL: http://attol.bloggplatsen.se/
Angelica

Gott Nytt År! Jag hoppas att du får en trevlig kväll och bra start på nya året kram.

2009-12-31 @ 11:57:14
URL: http://www.metrobloggen.se/agggeaggge
Anna

va söt han e! Vilka fina kort...va e de för kamera du har!? puss

2009-12-31 @ 20:53:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

♥ Liten blir Stor ♥

Love Lives Here ♥

RSS 2.0