Lite nytt....

Inte hunnit lägga upp något nytt...men nu e dax. Har haft fullt upp. Men lite sammanfattning så har jag varit med mina älsklingar mån, tis vi har fixat o handlat, mattias tvättat bilen o jag badade alice o klippte hennes päls någon centimeter, så nu e hon så fin så. Winton pratar på som bara den... Igår så tog han tag i en sak som hänger från babygymmet, nu börjar han förstå att man ska ta tag i saker. Köpte en sådan mjuk boll till honom, den håller han i o ska smaka på hela tiden hihi.. Har varit på långpromenad varje dag så härligt o få röra på sig, det har ju varit oki väder...

Idag va vi hos Johanna & Algot, fikade o busade hihi. Johanna bar runt på Winton :o) Algot busade med allt så söt när han går med sin leksakskärra. Tog en del kort så ska lägga upp några. Så fina Johanna & Algot, tack för idag ♥ måste se innan ni åker te Thailand, puss.

Ikväll så har Winton badat med pappis :o) nu har han somnat här på soffan brevid, helt utslagen...ska lägga han i sängen snart....hoppas på att han inte vaknar.


Så trött här somnade hos pappa ♥


Stora killen


Så stark


 Vilket leende, den nya mössan o scarf *villervalla*




Här första gången Winton tar tag i något på babygymmet


Gillar att stå o kolla läget



Johanna & Algot ♥


Algot

Så där va ett gäng bilder hihi, ska försöka skriva imorn oxå, då blir de en sväng te allum ska köpa present till Wintons Kusin Adéle ♥, nu ska jag lägga mig snart ska upp tidigt..kramar  



Kommentarer
Lotta

Vilket fint kort på er :)

2009-12-10 @ 15:26:48
URL: http://dageniord.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

♥ Liten blir Stor ♥

Love Lives Here ♥

RSS 2.0