Så härligt med Älsklingen

Suger på tummen

Ska vila en stund me Mamma

Nappen min bäste vän

Hjälper inte å hänga läpp, såå söt

ÅÅå så kom smilet ♥


Det va så härligt att vi fick sova en stund speciellt jag hihi, man måste ju passa på när Älsklingen ska vila ju, nu sitter han i babysittern ååå suger på sin napp..gulligt så fin, annars så har han pratat en massa... Alice(vovven) ska pussas hela tiden idag så mysig e hon och busig ska leka med bollen hela tiden å sno Wintons leksaker hihi... Så snart e de dax å hämta min andra stora Älskling från jobbet...Då ska vi äta nåt gott men vet inte vad de blir ännu....men jag tror pizza eller hoppas för jag orkar inte laga någon mat idag ju hihi...så kan de va... ciao ciao



Kommentarer
Lotta

vilken mysig filt.. :)

2009-12-11 @ 10:17:47
URL: http://dageniord.blogg.se/
Lotta

Ja de ska bli riktigt kul :)

den 20/12.. har ni bokat än?

2009-12-11 @ 15:22:13
URL: http://dageniord.blogg.se/
Alma

shit, vilket underbart smile!!!♥Gullunge♥

2009-12-11 @ 18:14:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

♥ Liten blir Stor ♥

Love Lives Here ♥

RSS 2.0