Ons & Tors 18-19/11

Idag har vi varit på lunch hos Olivia jag och Winton, där bjöds de på god kyckling filé med matvete och en god sallad.. Så fick vi träffa Oxilon, katten som Olivia o hennes sambo införskaffat :o).  Sedan va de kladdkaka muffins o kaffe hur gott som helst....mums va de..
Sedan så skulle vi dra oss hemåt, släppte av Olivia hos frissan.... Väl hemma så en sväng med hundarna i regn o rusk....
Jag o winton har slappat i soffan o funderat va de skulle bli för mat när pappis skulle komma hem...så de blev spaghetti o köttfärs...mums va de idag...
Nu ska vi kolla på The Ugly Truth, hoppas att den ska vara bra... ååå te de blir de Knäck glass från Sia..gottigott


Onsdag 18/11
Sovmorgon te kl 08, härligt att man fick sova hela natten...hihi men de gör vi alla nätter nu sedan Winton börjat sova i Spjälsängen. Sedan gjorde vi oss iordning skulle hem till Alma o hälsa på. Härligt åå få träffa Alma som nu kommit hem från Norge. Vad vi saknat henne... Vi fikade o tjöttade en massa... WInton satt hos Alma o skrattade en massa. Sedan kom Stefan hem o bar runt på Liten hihi, Liten glad hela dagen...
När vi åkte hem så tog vi en sväng förbi pappis jobb o hälsade på...kul.
Bara tråkigt väder...regn ååå rusk..puh!!!


Jag Å Winton, mitt allt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

♥ Liten blir Stor ♥

Love Lives Here ♥

RSS 2.0