......!!!!

Idag så har jag och Winton varit på Allum kikade en snabb sväng sedan promenerade vill till Apoteket där jag skulle ta ut min medicin, sedan så in på Willy´s handla de jag glömde igår... Sedan bar de av hem till Emma & hennes söta dotter Indra som snart e 6mån. Winton & Indra låg på golvet och lekte med leksakerna.. Vilka sötisar..!!
Sedan åkte vi hem gick ut med hundarna, Snutte e som en liten mask på golvet :o) han kan bara backa när han ska försöka krypa. Syster kom förbi en stund hade med glass och en påsk present till Winton, det var en body med Nalle Puh, så fin ♥

Nu har vi varit ute på en promenad med hundarna, lite sol va de allt ute men lite kallt.Winton sover fortfarande i vagnen. I timma å 45 minuter tills Mattias slutar jobbet. Ne nu ska jag slappa isoffan hörs...kramar




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

♥ Liten blir Stor ♥

Love Lives Here ♥

RSS 2.0