Fredag

Tjohooo
Idag va jag uppe 06 för Winton vaknade då, Honey fick gå upp kl 07 för då skulle jag göra mig iordning för gymmet. Det blev kondition och rump träning med syster :o) härligt, känns bra när man kommit igång. Efter det blev det en protein drink och en god smörgås med keso, skinka och paprika på mumms... Sen så åkte jag och Winton till Allum handlade lite sesan hem och då kom syster på besök, blev en promenad och bus med Winton..
Winton somnade precis i min famn så jag la han i sängen och satte mig här lite, händer inte så mkt mer idag kanske nån film eller nåt.
Vill gärna ha lite förslag på mat utan kolhydrater!!!


På promenad i Stockholm


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

♥ Liten blir Stor ♥

Love Lives Here ♥

RSS 2.0