Gomorron

Puh vilken natt det har varit Winton vaknade 02:45 och bara skrek försökte banka honom på rumpan som alltid går annars men inte inatt. Tog upp han, han bara skrek å skrek å skrek. Sedan så försökte jag med välling hjälpte de, nej de gjorde det inte. Tillslut la jag honom hos oss efter en timma och då skrek han lite till men somnade om och vaknade 05:45 igen. Då gick Honey upp och jag fick sova till 07:30 härligt, tack ♥
Iväg till gymmet för att träna blev gå på bandet och köra rodd och rumpa körde vi jag och syster. Då har man idag skaffat kort på Sportlife för jag hade ju en prov vecka innan bara. Jag tecknade 2år blev billigt å bra hade 500 från jobbet oxå och 20% i idrottsrabatten så hela 255:- blev det för mig med gym och pass hur mkt jag vill känns bra...
Regn å rusk inget vidare. Va ska man hitta på idag?? hmmm! Vi får se vad vi gör hihi..
The Dogs


Kommentarer
Lotta

Gött, blev ju jätte billigt :)

och vilken fin bild på vovvarna

2010-08-11 @ 11:29:44
URL: http://attol.bloggplatsen.se/
Helena

Åh! Underbar bild på hundarna.

2010-08-11 @ 18:43:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

♥ Liten blir Stor ♥

Love Lives Here ♥

RSS 2.0