Idag

Imorse va de iväg te gymmet, sedan hem fixa lite. Körde mamma till Partille Centrum då passade jag på att lämna blodprov på vårdcentralen. Sen hem för min kusin Frida och Moster skulle komma. Så det blev fika och en massa prat, kul kul ♥ tack för idag.
Winton somnade i mitt knä och då somnade jag med men vaknade efter en stund. Då la jag honom i sin säng och jag började packa lite för vi ska ju åka till Skåne idag. Ska bli skönt att komma iväg lite :o) Så då blir det inget bloggande på några dagar...
Nya leksaken
Älskar Russin
Mammas bus
Gillar att greja
å greja mera


Kommentarer
Lotta

va de den där roliga leksaken ni hade sätt i nån affär elle hru de nu va? som ser lite spacad ut :)

2010-08-19 @ 20:33:04
URL: http://attol.bloggplatsen.se/
Jenny - Hugos mamma

Så söt!:)

Ser väldigt busig ut på sista bilden!;D

2010-08-24 @ 10:58:54
URL: http://luckymommy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

♥ Liten blir Stor ♥

Love Lives Here ♥

RSS 2.0