Träning

Nu ska alla kg bort efter graviditet o allt gott
Så började igår med ett träningspass med Lotta, gjorde bra ifrån mig tycker jag. Alltid kul å träna med någon man känner. Nu gäller de iallafall de ska bort nu med hård träning så e de bara.
Idag har jag kört ett träningspass med syster och det va gott de, imorn hoppas jag att jag kommer iväg tidigt iallafall för mannen ska ju jobba å då måste jag va iväg tidigt om ja ska hinna...håller tummarna för att jag ska gå upp tidigt..
Har tagit mina mått idag oxå men inget jag delar med mig av utan ni får se när jag börjar minska i cm och kg hihih hopppas :o)
Man blir ju pigg av träning oxå, hoppas jag behöver va lite piggare...thiihih
Kramis


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

♥ Liten blir Stor ♥

Love Lives Here ♥

RSS 2.0