Besök

Idag kom syster yster & Linda på besök, blev lite fika, prat, skratt mm... kul kul. Det va roligt att dom kom idag, annars så hade vi varit ensamma... Så alltid roligt när någon kommer och hälsar på eller om vi åker någonstans. Men har ju inte känt mig riktigt bra dessa dagar men börjar nog bli bättre, har haft ont i halsen å snuva... Väldigt kallt ute idag, har precis börjat snöa igen..kanske blir en tur med pulkan imorn då..hihi


Snart fyller jag år, hihi...va ska man hitta på då, ska köpa mig en present från mig själv tänkte jag, men vad??? Vet inte vad jag ska önska mig....



Liten sover och jag slappar, hade tänkt fixa min garderob men vet inte om jag orkar det idag, finns en hel del jag inte vill ha längre, vill ha nytt....

kramar

 



Kommentarer
Anna

Fortfarande bara att säga till om ni vill ses någon dag!? kram

2010-02-18 @ 18:51:45
Anna

Jätte gärna..e ledig måndag och fredag i nästa vecka...kramar

2010-02-19 @ 06:43:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

♥ Liten blir Stor ♥

Love Lives Here ♥

RSS 2.0