En bra dag...

En bra dag fast lite stressad har jag varit, puh säger ja för att leta present i sista sekund..hmm inget roligt när man har en Liten oxå då blir man ännu mer stressad ju...hihi

Efter det hem städa klart, ut med hundar och sedan baka Kladdkakemuffins hihi men det blev en lyckad kväll ialla fall. Köpte en jättesöt väst till snutte på Polarn & Pyret som han fick ha på sig idag på sin pappas födelsedag. hih så söt han blev. Själv köpte jag en jätte fin top från H&M...som jag hade på mig :o)

Kram kalas



Natti, sov gott...



Kommentarer
Lotta

Ja de finns lite att göra :) ska bygga en garderob i sovrummet med, du vet ingen bra sida elle nåt där man kan få lite tips på sånt? :)



Hälsa mattias grattis i efterskott från oss :)



kramis

2010-02-13 @ 09:46:59
URL: http://attol.bloggplatsen.se/
Angelica

Skickar över en "Alla hjärtans dag" kram :)

2010-02-14 @ 12:34:41
URL: http://www.metrobloggen.se/agggeaggge


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

♥ Liten blir Stor ♥

Love Lives Here ♥

RSS 2.0