Vad som har gjort....

Jag fyllde ju år i söndags.. Vi va på babysim o sedan hem fixa för syster och mamma skulle komma och äta tårta :o) gott gott va de, hade bakat kladdkakemuffins oxå...mmmm Jag fick ett sådant Humanity armband av mamma och syster, jättefint. Sedan fick jag utav Älsklingen och Winton ett armband av Efva Attling tyvärr va de förlitet men får åka och byta.

Idag är det underbart med sol, har inte hunnit kika på termometern, hoppas att det inte är -19 som det va i förrgår...kallt. Vill ju kunna gå ut och åka pulka med Winton. Sol, sol vill ut i solen ska fixa iordning mig och ge mig ut i sol och snö med Winton i pulkan, just nu sover Liten...

Fick ju våran nya säng igår, puh sov ju på fel sida så den va ju hård så ska byta sedan så jag får den mjuka så man kan sova gott. Men den känns så liten mot den vi haft hihih...

Winton e ju överallt i sin gåstol nu, han ska ta allt som ligger på soffbordet så man får allt passa så de inte ligger framme något annars så e han där...hihih ett Litet busfrö..

dax å gå ut, hörs sen

Wintons *Puss* Gosedjur ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

♥ Liten blir Stor ♥

Love Lives Here ♥

RSS 2.0