Va hemma 7:15

Slutade 07:05 imorse, hem till Honey och Snutte. Gjorde mig iordning och tog en härlig dusch efter en svettig natt, inget roligt att jobba i denna värme. Men det gick bra, gjorde sedan gröt till Snutte och sedan åkte dom och handlade så jag passade på att sova ca 3 timmar sedan upp och fixa lite. Vi bytte vår kökslampa mot en annan ser bättre ut nu... Sedan blev det en sväng till ikea vi mötte där upp Faster och Farbror och alla barnen. Blev lunch och fika, härligt. Sedan blev det en sväng te Rusta köpte lite förvaring, får fixa bild imorn.. Sedan följde alla med hem hit för att titta hur vi har det nu, större iallafall...thiihihi... Kikat på film ikväll och nu e jag så trött och jag ser verkligen framemot att sova och hoppas att Snutte sover hela natten lång...Håller tummarna..
Natti natti, dax att skalla kudden..
Kramis

En sovande Liten Snutte bara några veckor gammal ♥


Kommentarer
Lotta

Jag e nyfiken på lampan :)



Åhh lilla plutten. man kan inet fatta att de vart sååå små :)

2010-07-14 @ 07:06:34
URL: http://attol.bloggplatsen.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

♥ Liten blir Stor ♥

Love Lives Here ♥

RSS 2.0