Bröllop

Imorn ska vi på Bröllop och det är Fredrik & Anna som ska gifta sig, Honey och Christian ska vara best man, känner mig nervös. Hoppas på sol så det inte blir kallt när man ska ha klänning.. Mamma, Wintons mormor ska vara barnvakt, hur ska detta gå??? Barnvakt för första gången på 9mån, lite nervöst men jag tror de ska gå bra... Kanske oroar man sig för mkt. Bara han inte skriker och blir massa ledsen så han inte går att trösta och så men det tror jag inte. Han känner ju mormor så ska nog inte va någon fara...

Har en massa jag ska fixa innan imorn måste ju känna mig fin thiihhi.

Hugs


Kommentarer
anna

du får ju lägga upp någon bild på er från bröllopet :)

2010-06-21 @ 09:08:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

♥ Liten blir Stor ♥

Love Lives Here ♥

RSS 2.0