Träffade Johanna & Algot

Blev en sväng till Allum för att träffa Johanna & Algot, blev mest att man gick och kikade på kläder ju hihih, hittade ett par byxor till den lille från Lindex, de får in en massa söta saker nu tycker jag..thihhi. Mkt roligt att träffa underbara Johanna och Algot hoppas vi ses snart igen...♥ För idag blev det ju ingen sol så Allum passade alldeles utmärkt att hålla till på. Men nu på kvällen har solen tittat fram så hoppas på sol imorn, kanske sola lite ute på gräset...
Söta byxorna från Lindex som jag köpte...Passar ju till bodyn jag köpte för inte så längesedan..
Något för dig Sofia?? thiihi


Kramis


Kommentarer
Lotta

Åh vilka fina. Dom var jag och ryckte i på lindex förut :)

2010-06-24 @ 15:43:02
URL: http://attol.bloggplatsen.se/
sofia

Hihi ja tänkte väl att det skulle komma matchande byxor snart.. jaja kommer väl nästa månad till "min butik på landet" ;)

2010-06-24 @ 20:25:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

♥ Liten blir Stor ♥

Love Lives Here ♥

RSS 2.0