Apple Data

Hej hop, min data eller rättare sagt min laddare till datan började gnistra, så jag och mattias va och köpte en ny data. Det blev en Apple stationär.. Så himla bra, kan jobba med bilder och fixa...kul. Så nu har jag äntligen kunnat komma in på nätet hihiih...
Så himla härligt med vårsol..hoppas att det håller i sig nu då...snön ska bort nu.. Vill kunna komma fram överallt med barnvagn så man kan ut o promenera ju...
Winton kan sitta, gillar att titta på sig själv i spegeln.
Mammas sötis ♥
Nu blir de städ dax..hihi kramar


Kommentarer
Anna

Va han har växt..dom blir så stora så plötsligt när de kan sitta upp! :) sötnosen

2010-03-09 @ 21:43:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

♥ Liten blir Stor ♥

Love Lives Here ♥

RSS 2.0