Fredagedan

Fredag

Idag vaknade winton tidigt, men vi somnade om igen å gick upp 9:15, härligt men hade skallebank..puh. Åt frukost med mina älsklingar. Sedan så busade jag och Winton, passade på att göra mig i ordning när Snutte somnade. Sedan så fick jag promenera till älsklingens jobb för att hämta bilen, stannade en stund för syster kom dit. Men de bästa e ju, köpte ett par solglasögon igår till Winton på Lindex, som han hade på sig idag i vagnen.

Coolingen


Sedan skulle jag åka och hämta min data hos Alma. Mötte Alma & Loui när vi parkerade. Vi följde med Alma & Loui skulle bjuda på Våfflor mums. Va jätte gott. Sedan fick jag ett samtal från doktorn jag va hos igår, det skulle ju dröja några dagar innan jag skulle få provsvar ju men de gick fort. Det va ju så att jag bad henne ta ett annat prov på andra värden och just dom va inte bra så får en remiss till Sahlgrenska. Så får vi se vad som händer sedan. Tack för fikat Alma, va jätte gott med våfflorna. Sedan när jag va på väg te bilen så började de regna så jag fick springa .... Härlig kväll med mina Älsklingar, tacos å godis...hihih

Fredasmys ♥




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

♥ Liten blir Stor ♥

Love Lives Here ♥

RSS 2.0