Hemma efter att

varit å jobbat, allt gick jätte bra saknade mina älsklingar bara. Va ju lite orolig hur de skulle gå för Mattias, men de hade gått bra. Kom ialla fall hem 07:15 då fick jag mysa med mina älsklingar en stund innan jag somnade vaknade igen 11:30. Skönt att få sova lite men de känns ändå som man blir lite snörrig i huvudet, kanske för att man varit vaken hela natten..hihi konstigt nog va ja såå pigg...Kanske va de för att Winton sovit dåligt natten innan, han har ju fått en tand så kanske e de en till tand som e på G.
Ska jobba igen om 2v så de ska bli skoj, vill ju komma in och jobba extra. Komma igång lite innan man ska börja jobba sedan.

Dagis

Vilket dagis ska man välja??? hmm svårt. Men e lite inne på de i Öjersjö där Annas Alvin går. Måste ju söka plats nu ju...hihi man ska va ute i god tid.

Nya parfym

Har köpt ny parfym både till mig och älsklingen, eller beställde på internet på en sida som heter www.nordicfeel.se
till bättre priser än i butik.

Att göra ikväll
  • Laga Mat
  • Bada med Winton
  • Slappa 
    Bild från Babysimmet



    Kramar så länge ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

♥ Liten blir Stor ♥

Love Lives Here ♥

RSS 2.0