uppdatering...

Torsdag

Hade ju en tid hos läkaren, 9:15 det gick ju bra gick dit för jag har ju tappat en massa hår, alltså sjukt mkt hår och så har jag lite eksem i håret. Fick en vätska jag ska ha i hårbotten. Men sedan ville jag att hon skulle ta ett blodprov på lite värden för jag har känt mig yr, har darrningar, svettas. Detta fixade hon, sockret och blodvärdet va bra. de andra proverna skulle jag vänta på.
Alma & Loui kom på besök, fikade gott å sedan blev de lång promenad med hundarna, härligt ca +14 grader ute. Vi promenerade bort till Sova (sängvaruhuset) och Nordic, va där en timma sedan gick vi hem igen, Alice åkte i varukorgen under vagnen, sötisen.
Alice
På kvällen så åkte jag med Anna till Lindex i nordstan, jätte kul. Shoppade lite till Winton & något till mig. Anna hon shoppade en massa kläder till sin kill :o) Alvin. hittar hennes blogg  här. Så trevligt va de, Anna tack för igår.
kramar


Kommentarer
Lotta

Nej men gu så sött och ha vovven där :)

2010-03-28 @ 17:53:25
URL: http://attol.bloggplatsen.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

♥ Liten blir Stor ♥

Love Lives Here ♥

RSS 2.0