Vårdcentralen

Uppe tidigt iväg till vårdcentralen, Snutte följde med. Skulle ta blodprov för jag ska ju till Salhgrenska nästa vecka och träffa doktorn igen så får vi se vad de ska hitta på med mig hihihi... Men jag hoppas värdena ser bra ut men vet inte vilken behandling jag ska välja men vi får se... Nu har jag rensat bland Snuttes kläder och sorterat och ska skänka lite till östhjälpen tänkte jag. Sedan om jag känner någon som e gravid som vill ha lite kläder som nästan inte är använda... Lite ska jag lägga ut på tradera.

Honey håller på för fullt med våra möbler vi ska nog hinna måla dom idag eller han vill måla och fixa, men jag vill ju oxå va med men men.. han har ju gjort de mesta så då får han fortsätta.

Jag får nog åka till Sävedalens leksaker och köpa en sådan Brio sorterings box till Snutte då, köpte en ny liten bok till han förut Barbapapa en lite häftig sak hoppas Snutte gillar den.



Nya mellanmålet en Smoothie, ekologisk oxå..Den gillade snutte, mums..


ÅÅ nu kom regnet, då vill vi inte åka iväg blir väl stanna inne en stund, kanske käka lunch!!
Kramis


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

♥ Liten blir Stor ♥

Love Lives Here ♥

RSS 2.0