inskolningen

Hej idag va jag och Winton på förskolan 08:45 och stannade till 11:00, gick hur bra som helst idag gick det bättre att vara ute så känns som ett framsteg :o). På måndag så ska vi börja va ute sedan inne och vi ska få äta med alla barnen och se hur det är, ska bli kul. Själv känner jag mig ganska sliten idag av allt lyftande av Winton när han trillade i sin overall så är det inte lätt för han att resa sig eftersom det är så mkt kläder. Så ikväll har jag massa ont i nacken och halsen, värk är inget vidare...
Hat tittat på Idol och ätit tacos så nu ska vi se på film och det snöar ute hihi kanske kan man ta ut pulkan imorn hihihihi...vore kul..

Trött kille på väg till förskolan

Kramisar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

♥ Liten blir Stor ♥

Love Lives Here ♥

RSS 2.0