Operation

Idag så är jag inne för att opereras så detta är oxå ett tidinställt inlägg. Jag är ganska nervös inför sövningen men jag hoppas allt kommer gå bra så jag snart är hemma igen hos min familj. Jag ska operera bort sköldkörteln , för jag har återigen fått tillbaka min giftstruma. Så nu vill jag inte gå den långa vägen för behandling så jag valde operation.
Så efter denna dag kommer jag ha ett ärr på min hals :o( tråkigt men sånt är livet man får va glad ände eller hur??
Jag innan utan ärr på halsen:
Cya soon ♥


Kommentarer
Lotta

Hoppas att allt gick bra och kom ihåg en sak, du e alltid lika fin vare sig med eller utan ärr.. :) kramar i massor

2010-11-11 @ 20:40:37
URL: http://www.attol.Bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

♥ Liten blir Stor ♥

Love Lives Here ♥

RSS 2.0