Hej hop

Idag vaknade vi vid sju, mata liten, sedan upp o göra frulle, efter de skulle liten äta gröt oxå...hihi Sen körde vi Mattias till jobbet. Sedan tog jag och Winton en sväng till jobbet, hälsade på. Sedan hämtade vi syster och körde henne till tåget, nu sitter hon på tåget till stockholm. Jag och Winton ska städa och fixa för Mattias fyller år imorn ju... Imorn ska jag och Winton leta present men vet nog redan va vi ska köpa, hihiih så ut och shoppa imorn blir de.... vill ju oxå köpa något snyggt till mig. Själv fyller ja ju år snart med, puh va massa födelsedagar det är i februari månad hihiih.....



Fika idag, mama tidning, ost smörgår, kaffe och de nya Ballerina Kladdkaka kexen så goda, ännu bättre och doppa :o) mums så gott........ 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

♥ Liten blir Stor ♥

Love Lives Here ♥

RSS 2.0