Tävling!!!

Cliniderm by ACO
Denna Gåvobox kan bli din!!!!


Då har jag påbörjat min buzzning av den nya Buzzador-kampanjen från Cliniderm. Att vara Buzzador innebär att man får ta del av & prova, nya produkter på marknaden & sedan sprida kunskap & tycke om produkterna till sin omgivning.

Cliniderms exklusiva produkter hittar du på apoteken runt om i landet. Produkterna är framtagna för vår nordiska livsstil & vårat klimat. Tillsammans hoppas dem att produkterna ger dig optimal effekt.

Men det bästa är ju att i just denna här buzzningen är att jag får lotta ut 4
set av Clinidermprodukter till er, mina bloggläsare!

Frågan:
Vad gör AGE DELAY SERUM???
+
en motivering varför du ska vinna :o)
Lycka till
Vinnarna dras den 25/1


Kommentarer
Lotta

Åh tävling, me like :)



1. Ger en jämnare & slätare hy, ökad spänst & elasticitet. motverkar framtida ålderstecken. motståndskraften stärks för att stå emot yttre påverkan och motverkar framtida ålderstecken.



2. Testat de mesta och inte hittat rätt i denna djungel än, och det vore kul och få chansen att testa på denna nyhet, vem vet de kanske blir min favvo? ;)

2011-01-21 @ 22:12:59
URL: http://attol.bloggplatsen.se
Malin

1. En dubbelverkande formula som omedelbart ger en synligt jämnare och slätare hy samt en ökad spänst och elasticitet över tiden. Stärker hudens skyddsbarriär och motståndskraft för att stå emot yttre påverkan och motverka framtida ålderstecken.



2. Jag har testat massvis med produkter och lagt ner massvis med pengar på min hy... den påverkas jättemycket av klimatet här och blir liksom yttorr (speciellt på vintern). Jag tycker inte att något har funkat hitills. Jag skulle jättegärna vilja vinna det här kitet eftersom att det skulle ge mig en chans att få testa Cliniderm - så att jag kan se om det funkar på mig utan att behöva lägga ut en massa pengar på själva testandet!



hoppas på tur!

2011-01-22 @ 20:30:28
Anonym

Måste ju vara me;)



Svar 1En dubbelverkande formula som ger jämnare och slätare hy, ökad spänst och elasticitet över tiden. Stärker hudens skyddsbarriär och motståndskraft för att stå emot yttre påverkan och motverka framtida ålderstecken.

Svar 2

Måste ju testa om den funkar på mitt torra torra ansikte;) Har inte hittat nån bra än så denna kanske blir en fullträff?!

2011-01-25 @ 09:35:38
Sofia

Märks att jag har haft många vakennätter;) Det var jag som skrev den namnlösa kommentaren!"

2011-01-25 @ 09:37:01
URL: http://adamutforskar.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

♥ Liten blir Stor ♥

Love Lives Here ♥

RSS 2.0