091201

Idag har min älskling varit ledig med oss, så härligt o ha båda hemma.. Vi har tvättat, fixade parkering så man vet att man får en parkering när man kommer hem på kvällen. Sen så åkte vi till kungsmässan, kikade lite på Zara hittade jättefina jeans till Winton som pappa köpte till honom, jag hittade en fin vit skjorta o ett par mysbyxor får lägga upp bild imorn kanske om ja hinner hihi. Så köpte jag rosor till min Älskling ♥ älskar honom så ovh min son de bästa som finns i mitt liv och mina två hundar, dom får jag ju inte glömma hihi... Hittade inget till mig, men igår va ja åå köpte dom Belstaff stövlarna som jag fastnade för sist..hihi så nu ska ja inte handla något mer till mig själv...hmmm undra om ja kan lova de.. Nu sover mitt lilla hjärta bäddade i de nya Moln lakanen i hans säng...så fint blev de, de va hans pappa valde dom hihi :o) Sen så när vi gjorde taco så satt Winton med i babysittern hihi han e så rolig han sparkar mkt mer me de vänstra benet, kanske blir han vänsterhänt...???? vem vet, inte ja ialla fall...



Älsklingen i babysittern



Rosor till min Älskade Älskling ♥



Imorn en nya dag med nya utmaningar..hihi får ta o hoppa i säng nu...mm skönt ska de bli...
Hoppas på fint väder imorn så man kunde ut o gå...
kramar natti ♦



Kommentarer
Lotta

Vilka mysiga sängkläder och vilket härligt kort på prinsen :))

2009-12-02 @ 18:20:02
URL: http://dageniord.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

♥ Liten blir Stor ♥

Love Lives Here ♥

RSS 2.0