14 dagar kvar tills Julafton.....!!!!

Tiden har gått så himla fort, snart Jul om 14 dagar, kan inte vara sant. Hihi hur ska ja hinna köpa julklappar o göra allt det man ska göra innan jul. Va idag på Allum o letade efter julklappar men vet inte alls vad man ska köpa, det är så svårt. Har ialla fall fixat födelsedags present till Adéle idag, så imorn ska jag posta paketet så det e framme tills på tisdag. Så nu e de julklappar som e kvar, har köpt 2 st och dom är till Winton...hihi. Själv vet jag inte vad man ska önska sig, min älskling vet nog, han hittar alltid på något ialla fall...

Winton somnade tidigt igår så första gången inatt vaknade han kl 03 då fick han nappen o somnade igen. Sen så va de dax för mat då va kl 05:30 så han va uppe tidigt kan man säga o ja va så trött o de e jag nu oxå hihi.. Åkte te Allum då somnade Winton o vi var där ett bra tag, vaknade inte förrän vi åkte hem, hann gå ut med hundarna innan oxå.. Nu sitter jag här o Winton jämte i babygymmet. Så vad ska man mer hitta på idag, vill fixa lite känns som man har hur mkt saker som helst här hemma. Sedan ska ja se om man ska fixa middag eller om de blir typ pizza eller något.

Älsklingen i sin säng


Glaad


Hittade denna bild :o) Magen v 38


Precis ny :o) 4045g

Ne nu ska ja ta å vila med min son :o) kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

♥ Liten blir Stor ♥

Love Lives Here ♥

RSS 2.0