3:e Advent, *Lucia*

Mysig morgon, vaknade av att Winton vaknade vid 07 och skulle ha mat, sedan somnade vi igen. När jag vaknade kom Mattias hem med frallor ååå goda lussekatter mmmums. Så det blev en god frukost, Winton har somnat under babygymmet. Så söt e han, just nu spanar han in allt på nära håll. Idag så ska vi träffa tjejerna o barnen hemma hos Anna *Ekiz*, så kul de ska bli.

Fick mina Jimmy Choo från H&M, hade beställt en väska och ett par sandaler, sandalerna e så fina men väska ska jag skicka tillbaka om inte någon e sugen på å köpa den för ordinarie pris, hör av er.



Min älskling igår♥♥


Tittut ♥

I lördas när jag va på Promenad med hundar å Liten så började de snöa så mysigt de va, Mattias kom hem med en gran efter jobbet oxå så då blir de o köpa julgrans kulor :o) mysigt...

kram så länge från oss ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

♥ Liten blir Stor ♥

Love Lives Here ♥

RSS 2.0