Hohoho inte skrivit på ett tag...hmmm

 Fullt upp med Julshopping eller rättare sagt julklapps letande hihi, har nästan fått allt klart bara min stora älskling kvar...hihi. Så i tisdags va vi på återträff med föräldra gruppen, spännande va de o se alla bebisar, alla va så tysta o snälla. Synd bara att det inte blir några fler träffar... I onsdags va ja med mamma på Mölndals sjukhus hon hade tid för knäna. Sedan åkte vi hem till mig fikade gott, Winton blev jätte ledsen men han hade en del gaser i magen så mamma bar runt med honom en stund, sedan somnade han igen, då passade jag på o klippte mamma. Sedan va de bara å ge Winton mat å sedan hämta Älsklingen... Winton tog ett bad med mammis hihi härligt. I dag så fick vi träffa Alma vi åkte till freeport å kikade, sedan åkte vi hem till mig/oss fikade, körde sedan hem Alma...Så kallt ute burrrr, Tack för idag finaste Alma ♥. ÅÅÅ så har jag beställt Lundmyr Of Sweden på www.babyshop.se de har 30% idag och imorn 18/12 så skynda fynda... Nu vaknade lilleman sovit i babysittern. Tog lite kort förut på lilleman, ska lägga upp...


De 2 sista bilderna e från den 16/12 i sin pyjamas ♥

Granen e uppe oxå så fint med belysning, bara kulorna som fattas :o) hihi
Nu ska ja mysa med mina älsklingar....skriver mer imorn..kramar



Kommentarer
Lotta

Tack för rea-tipset :) kramisar

2009-12-18 @ 18:16:20
URL: http://attol.bloggplatsen.se/
Angelica

Hej! Nu är verkligen vintern här. Sjukligt kallt och det blåser en massor. Man håller sej inne så mycket de går hihi. Allt bra med

dig? Det var ett tag sen nu. Sluppit att bli förkyld? Jag låg och var tokförkyld i 2 veckor, men frisk nu. Puhhh. Vad har du för

planer för Julafton? Ta hand om dig.

2009-12-19 @ 10:25:08
URL: http://www.metrobloggen.se/agggeaggge


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

♥ Liten blir Stor ♥

Love Lives Here ♥

RSS 2.0