slappar dag...

Härligt o bara slappa hela dagen, små grejat hemma. Syster kom på fika med mig och Winton. Sedan blev de promenad ut i kylen med vagn o 2 hundar hihi allt går man bara har viljan hihi...men jobbigt ibland när båda hundarna ska varsit håll. Sedan tände jag ljus så, lukt ljus mmm så gott de doftar...känns juligt. Liten ligger under babygymmet nu han jollrar en massa hih massa glad är han oxå. Gjorde mig till midda idag råstekt potatis skivor, sallad mkt gott, älsklingen jobbar sent idag så fick göra en enkel midda snabbt o lätt. Nu kikar jag på förkväll.

Nyvaken å så sötttt

Imorn ska Liten vaccinera sig, 3mån på lördag, puh vad tiden gått fort....

Syster fyller år imorn oxå, Grattis ♥

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

♥ Liten blir Stor ♥

Love Lives Here ♥

RSS 2.0