Bara en massa regn o rusk inget kul alls......!!!!!!

Idag vaknade ja vid 07, va så varmt i sängen, killen hade feber puh... Han blev sjuk efter han tagit vaccinet mot nöffnöff...hmm, jag hade tur att ja kom undan med lite ont i armen...hihi. Idag har man ju inte gjort så mkt efter jag varit med syster o mamma o handlat Belstaff så va de hem till min familj. Somnade sedan på soffan med min son i armarna, då ringde Lotta o frågade om ja kunde komma o klippa Putte :o), ja visst...de ska ja göra vid sju. Innan dess ska man fixa middan, så ida blir de korv stroganoff mums. Min lilla älskling sitter här brevid o ler åt mammis..hihi....

Alice har tagit över babygymmet ♥

♥ ♥ ♥ Mammas Å Pappas kille ♥ ♥ ♥

 

Imorn då ska vi träffa Emma å hennes lilla Indra....kanske Wintons nya tjej hihih. Kanske dax o börja med maten nu då, börjar bli hungrig nu....Skriver mer...snart

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

♥ Liten blir Stor ♥

Love Lives Here ♥

RSS 2.0