Fredag

Fredassssmys idag, hihi varit o shoppat på allum, med Annelie å Sebastian. Hittade en snygg kofta till mig på H&M, det va de som jag köpte..hittade inte så mkt... roligare att köpa kläder till Winton. Just nu ligger Alice(vovven) jämte Winton o de sover, mysigt :o). 

                                      *Alice & Winton*
 

Längat tills min kärlek slutar 19:00, sedan ska han vara ledig i 4dagar med oss härligt, det är ju bara det att tiden går så fort varje dag...puh. Så underbart o få vara med mina älsklingar, göra saker, så jag hoppas de blir fint väder så man kan vara utomhus....

Ikväll blir de Film, tänkte baka en ny äpplekaka man måste ju testa sig fram vi får se vad vi hinner vill ju ha gjort mat oxå tills kärleken kommer hem.

Ska försöka mig på detta alltså bloggen, hmmm hoho svårt o komma igång bara..

Kramar från oss


Kommentarer
Hanna

vad kul att du skaffat blogg gumman!!!! jag kommer följa er vardag :) KRAM!!

2009-11-20 @ 17:09:05
Anonym

Va kul gumman :o) kramar

2009-11-20 @ 18:04:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

♥ Liten blir Stor ♥

Love Lives Here ♥

RSS 2.0