Fika..

Då har man varit en sväng hos Alma & Loui, Winton gick i Loui´s gåstol...Skulle gått en promenad men de började hagla ju..hihih. ♥ Tack för idag !!!!


Fika hos Anna ♥
Jag och Winton promenerade bort tog tio minuter bara. Winton låg i vagnen och sov utanför. Olivia kom oxå, WEinton fick en så cool tröja *tack* gums. Vi fikade gott med goda muffins mmm. Alvin är så söt, han skulle krama Winton å sedan stod han och tittade på Winton och rätt som de va fick Winton en puss oxå, så gulligt. Så kul att träffa mina vänner..One Love, tack för idag..♥
---
Sötisarna



Jag & min Snutte
(Anna jag snodde bilderna från dig tack och kram)




Kommentarer
anna

de e lugnt hihi jätte skoj att ses ni e så goa måste göra de oftare bara!! puss

2010-04-21 @ 21:04:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

♥ Liten blir Stor ♥

Love Lives Here ♥

RSS 2.0