ännu mera snö.....

Hohoh sovmorgon idag. Mattias hade Winton idag en stund medans jag gick på allum en stund o kikade om jag kunde hitta något kul till mig själv, men de gjorde jag ju inte hihi. Sedan köpte ja med lite frallor hem, så fikade vi. Mattias polare Christian va oxå med. Nu e dom ute å fixar med något, Winton somnade precis, så gosig när han är trött. Mammas Snutte, finaste killen hihi...

Då när jag skulle åka från Allum så snöade det ute, trodde det skulle sluta nu och försvinna.  Åååå nu kom Svea å vill vara i mattes knä, sååå gosig tjej..hihih härligt.

Winton äter gröt nu varje morgon hihi så söt när han äter, han gillar gröt och fruktpure. Potatis och majs puré är godast hihi..

Alice som valp.





Hundarna i snön :o)



Kommentarer
Sofia

Såå söta vovvarna e ;) Hoppas vi kan ses snart! Kramis

2010-02-03 @ 08:30:46
Angelica

Söta dom är.. Jag sålde min Chihuhua för nån vecka sen. Hade inga känslor för hunden, vet ej varför. Men gav henne ändå 3 mån o tänkte igenom det. Sen hittade jag ett super gulligt par som köpte henne. Har varit o kollat på olika valpkullar. Och nu tingat en, som jag får hem om en vecka. Amstaff/Engstaff. Längtar. Allt bra med er?

2010-02-04 @ 09:04:24
URL: http://www.metrobloggen.se/agggeaggge


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

♥ Liten blir Stor ♥

Love Lives Here ♥

RSS 2.0