Happy Valentine ♥



Grattis på namnsdagen Winton Leopold Valentin ♥


Idag på Alla ♥-ans dag, fick jag halsbandet som jag önskade mig i födelsedags present :o). Tack Honey ♥

Jag har varit en snabbis på Allum köpte en present till Honey och en till Winton hihi, släppte av Honey på jobbet för vet inte om han hinner hänga med på babysimmet, tråkigt om han inte gör det för de blir svårare för mig ju..För jag måste ha bilen ju.

Babysim senare idag, ser verkligen framemot de, så kul. Men nu har sitter Snutte här i sin babysitter och jag fixar lite med blogggen. Tog lite kort när Snutte låg på sängen i solen..



Winton & Mattias, är Kärlek för mig ♥

Önskar alla en underbar Alla hjärtans dag ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

♥ Liten blir Stor ♥

Love Lives Here ♥

RSS 2.0