Liten semester...

Hej Hej

Mattias va ledig så vi åkte ner till Skåne så Winton skulle få hälsa på farmor & farfar. Vi åkte ner på Fredagen tog lite mer än 3 timmar sedan va vi framme :o) Kul å få komma bort å bli lite bortskämda. Winton tyckte de va kul med nytt. På Lördagen åkte vi tåget över till Köpenhamn vi skulle shoppa lite hihi. Det blev lite Molo till Winton och en fin vår Jacka från Benetton, farmor hittade lite smått å gott oxå. Mkt god mat blev de som svärmor lagade. Winton hade kul å så öppnade vi ju Julklapparna, Winton tycker om paketen med snören på. Fick en massa fint till Winton :o) och till oss. På Söndag åkte hem på, när jag körde så blev Winton ledsen så jag fick sätta mig där bak å då somnade han hihih....kul jag som ville köra lite kan ju lätt bli långtråkigt.

Farmor & Winton




Mina Älsklingar



Älsklingen utomlands 1:a gången :o) fast bara till Köpenhamn...hihi
kramar från oss



Kommentarer
Anna

Va mysigt ni verkar haft skoj att åka till köpenhamn med..fanns de mycket att shoppa!? ses gärna snart!? puss

2010-01-20 @ 20:42:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

♥ Liten blir Stor ♥

Love Lives Here ♥

RSS 2.0