Måndagen 4/1

Jag & Winton, åkte till Johanna & Algot, fikade å hade de så mysigt, Algot e ju så mysig å så glad, han klappade på Winton, så sött... Winton tittade med stora ögon på Algot och så log han..sött
Tack för en mysig stund, fina Johanna & Algot ♥


Idag har vi oxå varit på BVC, Liten blir stor :o)

  • vikten 7570g
  • längden 66cm

coolingen

Så pratade vi mat som man kan testa från 4mån, så vi va å köpte palsternacka puré och morots puré, som vi senare skulle testa. Winton smakade å tyckte de va så där men åt två teskedar :o)
Sedan så fick Liten ligga under babygymmet på rygg å plötsligt vänder han sig över på mage, så kul nu gör han det hela tiden ju...så nu får man passa han hela tiden... Jättekul va de, hoppas han börjar krypa snart oxå :o).




Sedan så åkte jag för å hälsa på Alma & Stefan & Liten, så liten kille. Å jag fick hålla så härligt va de tänk att Winton varit så Liten. Men så mkt hår han har den Lille, ska lägga upp bild på sötisen ♥, Wintons nya polare :o).






Liten så söt :o)

vikt: 3958g
längd: 53cm

Vilket namn tycker ni??

Rio / Louie / William




Kommentarer
Lotta

åh vilken sötis.. ser ut som en liten william tycker jag allt.. vilken härlig frissa han har:)

2010-01-05 @ 20:37:31
URL: http://attol.bloggplatsen.se/
Helena

Åh, fin liten. Jag tycker William. :)

2010-01-06 @ 15:59:17
TOTTSIE

åhh massa fina kort gumman, så kul o följa er här ;)



o va söt han va, ja o magnus röstar på Rio!Oxilon med ;)



pöss

2010-01-07 @ 22:11:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

♥ Liten blir Stor ♥

Love Lives Here ♥

RSS 2.0