Vår underbara Winton

✿✿✿
Winton han bara växer, hihi nu hoppar han så babysittern flyttar sig ju..hihi helt vild liten kille. Han har börjat försöka att flytta sig framåt när han ligger på mage så inom en kort framtid så kanske han kryper hihihi...

Mammas lilla Älskling i svartvit och färg, tycker de i färg är bäst. Det blir så bra bilder, jag har en Nikon D90, väldigt bra kamera, tar massa bra kort.

✿✿✿


Första kortet i Sepia och andra i färg, det i färg e bäst..

✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿





Kommentarer
anna

verkligen fina kort!!Han e såå söt lille Winton.. jag ska köpa mig en systemkamera idag!! trött på min gamla vanliga som bara tar dåliga kort! får se va det blir för en :) puss

2010-01-10 @ 12:23:37
Helena

Jag gillar den första i SV.



Men alla bilder är jättefina. :)

2010-01-10 @ 20:24:22
Angelica

Så himla söööööt..

2010-01-10 @ 21:38:23
URL: http://www.metrobloggen.se/agggeaggge
Anonym

2010-01-12 @ 23:42:20
Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.

Vinn till dig själv eller varför inte till någon utav dina nära och kära.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och då är det bara radera den hära kommentaren om du vill :)



Ha det bra//M

2010-01-12 @ 23:42:32
Sara

Fint blogg du hade!

kika gärna in till mig ( :

2010-01-13 @ 10:44:35
URL: http://coyotee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

♥ Liten blir Stor ♥

Love Lives Here ♥

RSS 2.0