Fika..

Snutte & Jag på Allum, kikade på polarn & pyret eftersom de hade 70% på vissa kläder, men hittade inte nåt. Hittade 2 plagg på Lindex te Snutte så det va ju bra. En kofta från Gina tricot te mig 49kr som hittat :o) Sedan tog vi en fika på mamamia va inte så mkt folk så det va skönt. Så sedan hem igen, slappade på soffan medans Snutte sov. Nu bus o bus o mera bus... Ska ta mig en kopp kaffe tänkte jag, har bokat flygbiljetter till mig och Syster och Snutte ska åka till stockholm och hälsa på hos bror, Susanne, Adéle och Celine. Kosta 992:- att åka till Stockholm med flyg för 2 vuxna och 1 barn, tycker jag va toppenbra snabbt och enkelt oxå. Vi ska ju stanna några dagar ska bli jättekul att hälsa på. Snutte får träffa sina kusiner...Cya soon..♥
Ting så länge..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

♥ Liten blir Stor ♥

Love Lives Here ♥

RSS 2.0