Morsning

ÅÅÅ vad jag e trött, känns som man inte sovit på år å dagar, men kanske för att jag sovit för länge..hmm
Ser ju inte ut att vara någon sol idag, tråkigt tycker jag... Va vi ska hitta på idag vet vi inte ännu men kanske kommer på något bra snart hihih äta frukost iallafall..
Snutte vaken tidigt å är jätte pigg, så det är full fart. Han tycker det är så kul när man jagar han när han kryper, jag stampar lite med fötterna och så kryper han fort å skrattar...Så kul. Men han gillar att slå med händerna när man håller han, det är inget kul hoppas att det går över snart...
Nu ska vi hitta på nya äventyr idag..
Kramis


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

♥ Liten blir Stor ♥

Love Lives Here ♥

RSS 2.0