Nu snart sova

hooo, dagen har gått så fort. Idag så har vi fixat och suttit ute på gräset i solen eller den stunden som solen tittade fram iallafall. Sedan har jag och Winton sovit jämte varandra så mysigt, under tiden va Honey och handlade. Sedan blev det middag och film. Så jag hoppas på lite sol imorn så kanske man kan sitta ute på gräset igen, Winton gillar att undersöka gräset iallafall, kanske smaka på det oxå. Nu en snabb sväng ut med hundarna och efter de hoppa isäng, tvätta tidigt imorn sedan ska ju Honey jobba så jag vet inte vad vi ska hitta på...hmmm, hoppas på sol iallafall..
Gonatt sov gott, kramis
Ni är det finaste jag har, Kärlek ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

♥ Liten blir Stor ♥

Love Lives Here ♥

RSS 2.0