sol...

Vårsol härligt, vad har ni hittat på i det fina vädret??? Själv så va vi på Bvc imorse, Liten blir Stor vikt idag 8850g läng 69.5cm. Allt gick så fint så... Sedan bar de av in till stan handlade lite fint på Villervalla, sedan iväg o handla lite mat, sedan en sväng te billia, sen bar de av hemåt. Så idag blev de Thai mat som jag gjorde blev så gott. Winton springer runt i sin gåstol så kul.. Vi har busat en del nu, så söt när han skrattar..hihii

Har haft sån där jobbig huvudvärk idag som inte vill gå över, jobbigt..Men jag hoppas på att det gått över tills imorn... nu börjar snart House...måste kika på de. Men ja får skriva mer imorn å lägga upp lite kort på alla nya kläder :o) Mattias busar nu med Winton, dom e så söta mina älsklingar..

ciao ciao



Kommentarer
anna

va fint du skrev gumman till mig..tack desamma!!! puss och kram till er

2010-03-03 @ 10:11:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

♥ Liten blir Stor ♥

Love Lives Here ♥

RSS 2.0