på bättringsvägen

Så då va man hemma jag kom hem i fredags men har inte orkat sitta vid datan. Men ikväll så, jag har haft en del ont att svälja lite hes men det kan man bli efter en sådant här ingrepp. Men jag har varit så stel asså knappt kunnat röra nacken puh va jobbigt har fortfarande ont om man ska böja sig. Har ingen känsel ovanför ingreppet till hakan så känns konstigt men hoppas känseln kommer tillbaka snart.. Men jag tycker att det är ganska stort där de gått in i halsen men jag ska ha sådan här tejp på i ca 6mån för att skydda från sol mm.
Idag tog en svart/vit bild för jag har ett stort blåmärke precis under såret.
Man ser inte så mkt men det är tejp och stripes under.
Snart dax å sova nu :o)
Natti ♥


Bilder från när min Plutt hälsade på mig *sjukhuset*


Stor kille nu


Fick leka med min tandborste :o)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

♥ Liten blir Stor ♥

Love Lives Here ♥

RSS 2.0